Franspol

2015

Designer Joanna Juszczak
Piotr Juszczak

Klient Franspol

Stoisko Firmowe

Stoisko na targach branżowych PSB stanowiło jeden z najbardziej rozpoznawalnych punktów spotkań klientów związanych z branżą materiałów budowlanych. Głównym celem stoiska było stworzenie przestrzeni rozmów z liczną grupą kontrahentów. Najlepszego z nich firma postanowiła nagrodzić motocyklem, który stał się ważnym elementem wizualnym stoiska. Urbe wyeksponowało motocykl tak, aby mógł stać się tematem rozmów zarówno gości na stoisku, jak i zwiedzających Targi. Skośna gradacja kolorów to czytelne zwielokrotnienie elementu graficznego wywodzącego się z logotypu, który towarzyszy firmie od 1992 i w którego liftingu mieliśmy swój udział. Prezentowane przejście wykorzystuje dwa podstawowe kolory firmy granat logotypu i biel tła. Efekt trójwymiaru uzyskaliśmy dzięki przestrzennym pasom ścian, całość została schłodzona pasami LED. Arktyczna biel nawiązuje do czystości lodowca i jego kontrastu z wodą.