Mazda drive together

„Jinba-Ittai” to „jedność konia i jeźdźca”, porozumienie bez słów i harmonia, która pozwala na oddanie strzału z łuku w trakcie jazdy. Ten idealny moment swobodnej jazdy obrazuje stoisko, które stworzyliśmy dla Mazdy. Dynamizm i siłę, skupioną w cięciwie, symbolizuje pięciometrowe wejście do strefy rozmów na stoisku. Ukierunkowaną energię przedstawia kaskada linii czerwonego oświetlenia LED, promieniście rozchodząca się od narożnikowego wejścia. Precyzja obliczeń i konstrukcji pozwoliła na wykorzystanie sił, dzięki którym ściany nadproża wzajemnie się wspierają. Monolityczność bryły i ascetyczny klimat wnętrza przekierowują nasze wyobrażenia ku ideałowi japońskiej harmonii, gdzie prostota i umiar zestawiane są z pięknem natury i roślin.

„Kiedy prowadzisz Mazdę, nigdy nie jesteś sam.

Samochód i kierowca, w pełnej harmonii.

Uczucie jedności, które nazywamy Jinba Ittai. To filozofia Mazdy, która jest w sercu wszystkiego, co robimy.”

 

MAZDA

KONCEPCJA

Dynamika i ruch zawarte w kilku prostych gestach to esencja koncepcji stoiska @mazdapolska. Stoisko o powierzchni ponad 400 metrów kwadratowych prezentuje wszystkie modele linii Mazdy umieszczone na tle antracytowego koloru z akcentami bieli. W centralnym punkcie znajduje się premierowa Mazda MX-5, ustawiona na czerwonej nawierzchni, w rewersie, co dodatkowo podkreśla jej dynamiczną sylwetkę. Płynące linie samochodu doskonale korespondują z fotelami RM58 autorstwa Romana Modzelewskiego marki Vzór, tworząc spójną, harmonijną kompozycję.

zmienna perspektywa

Operowanie skalą i zabawy perspektywą to jedne z ulubionych zabiegów wpisanych w nasze projektowe DNA. Lewitujący nad stoiskiem  @mazdapolska podświetlany trójkąt obserwowany pod odpowiednim kątem sprawia wrażenie brakującego puzzla z przestrzennej układanki.

Zdjęcia: Maciej Frąckowiak

Kolejny projekt

TVN Media